قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت و در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و همچنین ثبت و پیگیری شکایات بیمه شدگان و ارائه نطرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای بیمه شدگان، سامانه ۱۶۶۶ راه اندازی شده است.
وی افزود: براین اساس بیمه شدگان میتوانند شکایات و پیشنهادات و درخواستهای خود را از طریق تماس با شماره ۱۶۶۶ برای مدیران ارشد بیان کنند.
بهرامی عنوان کرد: بیمه شدگان از روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح میتوانند از طریق همین شماره با مدیر عامل سازمان، مدیران ارشد و مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین بطور مستقیم در ارتباط باشند و شکایات، انتقادات و درخواستهای خود را مطرح کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین با اشاره به آمار جمعیت بیمه شده در آبان ماه سال جاری، اضافه کرد: در مجموع ۳۲ هزار و ۴۹۴ مورد بیمه از صندوق ایرانیان در شهرستان آوج، ۲۷ هزار و ۳۸۸ مورد در شهرستان آبیک، ۳۹ هزار و ۸۰۹ مورد در شهرستان البرز، ۸۳ هزار و ۷۱۶ مورد در شهرستان بوئین زهرا، ۹۶ هزار و ۴۴۵ مورد در شهرستان تاکستان، یکصد و ۶۴ هزار و ۲۰۳ مورد در شهرستان قزوین صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین تعداد ۴۴۴ هزار و ۵۵ نفرازمردم این استان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده است.
انتهای پیام/
نظر شما